Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ge wilt niet weten wat ge in het wild allemaal tegen komt!
Neen maar serieus, ik vind dit wel een hele mooie.
Knappe zwart wit, mooi het licht gevangen. Pose en expressie vind ik wel mooi en doet voor mij niet geforceerd aan.
Heb je er ook gemaakt waarbij ze ineen gekruld ligt op de wortels?
Heb je er ook gemaakt waarbij ze ineen gekruld ligt op de wortels?
Nee zibro , dat was echt niet doenbaar, het waren allemaal verdroogde, dode en snijdende wortels.
Deze zouden zeker serieus het model haar huid geschramd hebben,... en dat is nu ook niet de bedoeling van een shoot
Je hebt deze blijkbaar letterlijk geschoten en met welk materiaal mag de toeschouwer zelf invullen (naar mijn mening), knappe afwerking. Je weet u wel te verantwoorden maar zijn er niet meer dan 2 soorten fotografie ?
Je weet u wel te verantwoorden maar zijn er niet meer dan 2 soorten fotografie ?
Natuurlijk zijn er breed genomen tientallen soorten fotografie,...macro, landschap, dier fotografie, stil leven, medische fotografie, en nog zoveel meer
Waar ik het over bedoelde aangaande twee soorten, ook heel breed genomen, is de fotografie waar je niet de minste inbreng hebt over je onderwerp,
en anderzijds fotografie waar je wel inbreng hebt op je onderwerp.
Met mensen of modellen kan je dus aan ge-enceneerde fotografie doen ( zoals mijn foto hierboven ) of aan ( echte street photography ) doen,
waar je dan weer geen inbreng hebt op de mensen op de foto.
In echte street photography ga je inderdaad nooit een model toevallig tegen komen, naakt in de natuur die zo poseert.
Mijn foto hierboven, heb ik niet als street photography genoemd...
( dat je zoiets niet tegenkomt bij je wandelingen, kan ik best begrijpen )
D.
Spijtig genoeg .
Ik snap de reactie van Pol parasol wel, die arm die ze voor haar boezem brengt voelt bij mij ook een beetje raar aan. Misschien had ik persoonlijk liever een tak of een bosje die haar boezem bedekte (zoals die kleine twijgjes voor haar schaamstreek die dan wel perfect vallen). Is natuurlijk enkel mijn eigen gevoel. Voor de rest, zoals altijd, een schitterende foto.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Natuurlijk zijn er breed genomen tientallen soorten fotografie,...macro, landschap, dier fotografie, stil leven, medische fotografie, en nog zoveel meer
Waar ik het over bedoelde aangaande twee soorten, ook heel breed genomen, is de fotografie waar je niet de minste inbreng hebt over je onderwerp,
en anderzijds fotografie waar je wel inbreng hebt op je onderwerp.
Met mensen of modellen kan je dus aan ge-enceneerde fotografie doen ( zoals mijn foto hierboven ) of aan ( echte street photography ) doen,
waar je dan weer geen inbreng hebt op de mensen op de foto.
In echte street photography ga je inderdaad nooit een model toevallig tegen komen, naakt in de natuur die zo poseert.
Mijn foto hierboven, heb ik niet als street photography genoemd...
Misschien is het zo wat duidelijker geschreven ?
Bedankt voor je reactie G.R.
D.
Oprechte dank voor je uiteenzetting, is altijd leerrijk en ik had je in grote mate wel begrepen hoor !
Comment