Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Leuk straatbeeld, maar de graffiti op de achtergrond werkt erg afleidend en dan is het jammer dat de kop van de bovenste vogel er niet helemaal opstaat.
De achtergrond is wel heel erg nadrukkelijk aanwezig en dan vraag ik mij af... wie is hier de kunstenaar. Ik heb zoiets ook eens gedaan met een straatbeeld in Brussel, ik kreeg daar zelfs lof voor, maar ik vond die lof eigenlijk bedoeld voor de graffitykunstenaar…
Opname ook nét iets te vroeg gemaakt...
De achtergrond is wel heel erg nadrukkelijk aanwezig en dan vraag ik mij af... wie is hier de kunstenaar. Ik heb zoiets ook eens gedaan met een straatbeeld in Brussel, ik kreeg daar zelfs lof voor, maar ik vond die lof eigenlijk bedoeld voor de graffitykunstenaar…
Opname ook nét iets te vroeg gemaakt...
Het spreekt voor zich dat ik al de eer als kunstenaar laat aan de maker van de achtergrond...ik voel me geen kunstenaar hoor
Comment