Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als de foto's moeten gaan dienen voor een website dan lijkt me de tweede het beste. Daar ligt de focus op het materiaal en de actie, terwijl bij de andere twee de focus op de persoon ligt.
En idd best met een veiligheidsbril anders komt het mss over dat hij niet veilig werkt
Ik vind het drie mooie foto's, waarbij 2 en 3 er voor mij uitspringen. Echter, ik zou ze inderdaad niet op zijn website gebruiken. Naar veiligheid toe kunnen er heel wat opmerkingen gemaakt worden.
Comment