Omwille van Corona moeten we binnen blijven. Ik merk dat ik daardoor wat meer huis, tuin en keuken portretten begin te maken. De eerste verjaardag van mijn jongste dochter was dus een ideaal moment om een kleine shoot te proberen organiseren. Er is waarschijnlijk nog heel veel dat kan bijgeschaafd worden, en ik post deze foto's vooral om bij te leren, dus de ongezouten meningen worden heel erg gewaardeerd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
1 jaar
Collapse
X
-
-
Re: 1 jaar
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtVoor mij lijkt de scherpte ongeveer goed te liggen op de oogjes van je mooie dochter.
De pose en de outfit zijn leuk.
Het witte vignet kan ik minder smaken, komt ouderwets over op een verder moderne foto...
D.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik zou het ook graag willen proberen om dit soort fotografie wat beter te leren...dus ik lees graag mee wat de kenners erover zeggen....
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
-
Bedankt allemaal om de tijd te nemen om een reactie achter te laten.
Dan, ik denk dat ik een verslaving heb aan vignet. Ik krijg er hier thuis ook vaak commentaar op. Ik zal proberen afkicken.
Ja Luc, het voelde hier inderdaad ook vreemd, die eerste verjaardag met de grootouders die via een schermpje meekijken...
Comment
-
-
zalig licht en luchtig portretje Tom, proficiat met deze mooie HOF!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment