Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Social distancy in coronacrisis (straatfotografie)
Re: Social distancy in coronacrisis (straatfotografie)
Voor mij mocht de bewerking ietsje zachter. Goed straatbeeld, ik denk evenwel dat de 'wijzende' dame minder gelukkig is met je fotografie ; opmerking gehad ?
Voor mij mocht de bewerking ietsje zachter. Goed straatbeeld, ik denk evenwel dat de 'wijzende' dame minder gelukkig is met je fotografie ; opmerking gehad ?
Neen helemaal geen opmerking gehad. Die mevrouw zat gewoon alles mee handen en voeten uit te leggen. Nadien zelfs eens gezwaaid naar mij op een paar meter afstand!
Ik hebben duizenden foto's van straatfotografie en moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit of te nimmer een opmerking heb gehad.
Misschien zachter bewerken zou beter zijn hoewel de tragiek van de crisis meer uitkomt in donkere tinten toch?
Comment