Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Silke, in zwart-wit
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Silke, in zwart-wit
Mooi zwart wit, mooi model, mooi kadrering
Ik denk dat het beeld veel sterker had geweest zonder die hand .
Verder heb ik de indruk dat ze net naast de lens kijkt ? Geeft een raar gevoel aan haar blik...een soort afwezigheid ?
D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtMooi zwart wit, mooi model, mooi kadrering
Ik denk dat het beeld veel sterker had geweest zonder die hand .
Verder heb ik de indruk dat ze net naast de lens kijkt ? Geeft een raar gevoel aan haar blik...een soort afwezigheid ?
D.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtVan studiofotografie ken ik niet veel maar deze vind ik heel mooi gedaan. Doet me denken aan die foto's van filmsterren die vroeger in de inkom van elke cinema te zien waren.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtVan studiofotografie ken ik niet veel maar deze vind ik heel mooi gedaan. Doet me denken aan die foto's van filmsterren die vroeger in de inkom van elke cinema te zien waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk berichtIk volg.
Bracht me onmiddellijk in die sfeer.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
een afdeling waar ik eigenlijk nooit kom ,maar door de HOF ontdekt ,en ik vind deze echt prachtig ,ik zie waarschijnlijk de technische details niet zo goed in deze branche ,maar juist dat is miss maar goed ook , dikke proficiat met je HOF
Comment
-
Comment