Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
voor mij past dit niet als serie
de eerste 2 zijn speels, gek doen en ook echt leuk
de derde is om de keel grijpend, emotie en meer "ongeacteerd" als ik het zo mag noemen,
vind deze dan ook de topper
ik vind ze alle 3 geslaagd, zeker weten maar niet samen in een reeks
voor mij past dit niet als serie
de eerste 2 zijn speels, gek doen en ook echt leuk
de derde is om de keel grijpend, emotie en meer "ongeacteerd" als ik het zo mag noemen,
vind deze dan ook de topper
ik vind ze alle 3 geslaagd, zeker weten maar niet samen in een reeks
Hier volg ik wel in. Had ze zorgvuldiger kunnen uitkiezen.
Wow, net terug op het forum na een dik jaar afwezigheid. Ik heb alle foto's in dit forumdeel van dit jaar bekeken en ik moet zeggen dat deze laatste foto diegene is die mij het meest geraakt heeft. Zibro's serie met de Joker is ook geweldig maar toch moest ik absoluut deze terug zien. Zo sterk, vol emoties, ... geen woorden voor. Veel sterkte alvast.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreakBekijk bericht
Wow, net terug op het forum na een dik jaar afwezigheid. Ik heb alle foto's in dit forumdeel van dit jaar bekeken en ik moet zeggen dat deze laatste foto diegene is die mij het meest geraakt heeft. Zibro's serie met de Joker is ook geweldig maar toch moest ik absoluut deze terug zien. Zo sterk, vol emoties, ... geen woorden voor. Veel sterkte alvast.
Comment