Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Merci, heb toch eens een zwartwit-versie ervan toegevoegd. Vind dat precies toch beter, maar zal goesting zijn vermoed ik.
Had u dat van te voren niet kunnen zien dan. Je openbaart een foto toch wanneer deze naar je gevoel af is. Een zwart-wit foto maken is meer dan later af even de kleur informatie verwijderen.
Had u dat van te voren niet kunnen zien dan. Je openbaart een foto toch wanneer deze naar je gevoel af is. Een zwart-wit foto maken is meer dan later af even de kleur informatie verwijderen.
Je moet je inderdaad niet teveel laten beïnvloeden door de commentaren, het is jouw foto.
De kleuren passen prachtig bij mekaar!
Thanks allemaal. Ik denk dat het als amateurfotograaf gewoon gezond is om je eigen foto's regelmatig eens in twijfel te trekken en te luisteren naar anderen. Zelf ben ik nooit content als het over mijn eigen foto's gaat. Bij deze foto, waar ik er een hele reeks van gemaakt heb, zat ik aanvankelijk met zwartwit in mijn hoofd. Ik had de camera daarom ook op monochroom ingesteld, maar uiteindelijk heb ik bij wijze van test eens geprobeerd om de camera terug op kleur in te stellen, en het model vond de kleuren heel mooi passen, vandaar de kleurenversie, ik vind het oordeel van het model ook niet onbelangrijk, je werkt immers samen aan iets. Bij deze zwartwit-versie heb ik niet zomaar de kleur weggehaald trouwens maar een aantal kleine aanpassingen moeten doen. Ik vind zelf de zwartwit beter (op dit moment toch). Misschien omdat ik bruin gewoon een kakkleur vind.
Comment