Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Een sleepy head zie ik er niet echt in, ze ziet er toch vrij wakker uit.
Maar het is wel een heel mooi portretje.
Onderaan mocht van mij nog een stukje af, en de omzetting is smaak. Persoonlijk zag ik het liever in bw.
Een sleepy head zie ik er niet echt in, ze ziet er toch vrij wakker uit.
snap ik, de titel refereert vooral naar de ongekamde haren
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
jep, mooi portretje , net als zibro volg ik in smaak, en om echt te muggenziften kan ik iets zeggen op die losse haartjes voor haar linker oog, maar tja net uit bed liggen mijn pluimen ook niet zo fris ;-)
Prachtig portret zowel de pose van het meisje als wel de compo, zo gewoon, zo echt. Deze mooie sepia tint doet me denken aan het al oude Agfa papier en hier nog maar weinig getoond. Echt HOFwaardig.
thx voor de reacties, heb er ook eens een zwartwitte bij geplaatst, maar vind persoonlijk de sepia iets meer karakter hebben voor dit portret...
Comment