Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een heel mooi portret. De lippen vind ik wel iets te donker zodat ze bij mij de aandacht wegtrekken van het ganse portret.
Bedankt voor deze reactie ( andere natuurlijk ook )
Ik ben blij dat je ziet dat de aandacht hier naar de mond (MU) gaat, dit was inderdaad onze bedoeling
Bij een beauty shoot word er meestal gekozen om het accent ofwel op de mond te leggen, ofwel op de ogen.
De twee extreem samen word minder gedaan, komt soms wat "overdone" over. ( al kan het heel soms wel )
Bij deze shoot hebben we op eén dag een achttal verschillende MU's uitgewerkt, deze was in het begin van de shoot.
Daarna hebben we beelden gemaakt met meer ( en soms zelfs veel meer ) accent op de ogen, en minder accent op de mond.
Ook de haartooi hebben we een zestal keer veranderd.
Ikzelf ben geen make-up artiest of haarkapper, maar heb lessen gevolgd voor beide, en kan dus een
handje toesteken, of uitpakken met creatieve ideeën...
Alles in natuurlijk kwestie van balans, en zeker geen kleurfouten maken, en je hebt er natuurlijk
ook een aangepast model voor nodig, die weet en begrijpt wat er gaat uitgewerkt worden, hier is
het model 16, en het was reeds onze derde of vierde shoot, helpt ook...
Comment