Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wandeling in de mist
Collapse
X
-
-
Re: Wandeling in de mist
mooi realiteitsbeeld inderdaad. Persoonlijk zou ik me beperkt hebben tot de onderste helft omdat daar alle nodige elementen al aanwezig zijn. De fijne takken in de bovenste helft brengen niet zo veel bij. Maar ieder zijn meug natuurlijk.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Ik vind dit een interessant beeld. Veel sfeer en intentie tot verhaal. Voor mij was het sterker geweest om ofwel enkel de jongen op de bank te hebben, ofwel enkel het gezin in de verte. Het had ook meer leegte en rust gebracht, meer spanning ook. Nu weet ik niet goed waar ik moet kijken. Die hoogte brengt ook geen meerwaarde voor mij, een horizontaal beeld zou evenggoed het verhaal vertellen. Toch een leuk beeld waar ik iets langer in blijf kijken.
Comment
-
-
Voor mij een heel mooi beeld...er mag toch meer dan een aandachtspunt in een foto zijn...of niet ?
Sluit me volledig aan met Zibro...ook de compo vind ik oke...
Groetjes
Freddy
Comment
-
goed gezien, mooi contrast tussen het gezinstafereeltje en de puber, sign of the times ;-)
ik zou misschien nog iets meer ruimte aan de linkerkant laten, zodat het paadje iets meer aanwezig is en wat meer doorheen de foto leidt...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Noch de schoonheid van een mistige dag, nog de schoonheid van een bos,
nog de schoonheid van een kuierend gezin; voor onze vriend, de Nikeman,
telt alleen het harde blinken van zijn schermpje.
Foto met een lelijk verhaal.
Comment
Comment