Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Vond het vorige beeld in deze serie sprekende. Zou mss de afwerking zelfde houden als de eerste met die bruin tinten.
Thx voor je reactie. Wat betreft de tinten, daar zit een beetje een gedachtengang achter. Naarmate hij meer transformeert wordt de sfeer grimmiger en dat heb ik hier proberen te bereiken door alles wat kouder te maken.
Thx ook Walter!
Zonder het beter te weten, noemden we dit in de sixties "Tears of a Clown,"
en eigenlijk is dit veel complexer geworden. Van de tears tot wat een mens
allemaal in staat is.
Kijken ja. Kijken is goed. Doch je krijgt het advies om er niet te lang bij stil te
blijven staan, en vergeet niet: de spiegel waarin we kijken, is diegene die ons
hier wordt voorgehouden.
Oh wow! Recht van de set van Joker!? Ik vind dit echt een supervette foto! Het blauw had misschien ook wel iets meer groenig mogen zijn (Maar misschien lijkt het dan echt teveel op de film)
Edit: Ik heb nu net de andere foto net gezien die eerder gepost is. Dat is wat ik bedoelde eigenlijk met de kleuren. Ik vind die foto nog beter dan deze. En zoals je al zei. De film van 2019!!
Comment