Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik wil niet weten aan wat ze denkt
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt
op zich heel mooi alhoewel ik een beetje een probleem heb met de afgesneden linkerarm. Volgens mij wordt het beeld sterker als je er een vierkant formaat van maakt en dus een stuk onderaan laat vallen.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht....... Volgens mij wordt het beeld sterker als je er een vierkant formaat van maakt en dus een stuk onderaan laat vallen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
jullie weten dat ik geen portret-theoreticus ben en kan enkel zeggen wat ik mooi vind.
de zeer heldere afwerking vind ik hier verfrissend en passend bij (de fysieke kenmerken van) deze persoon.
minder laag lijkt me ook aangenamer.
wat me na enige kijktijd opvalt is die donkere grijze streep tussen de romp en de rechter arm. Had ik liever zien verdwijnen.
wat de titel betreft : dat is het jurylid zijn zaken ook niet. Misschien dacht ze "wat een viespeuk in de jury zit daar te kijken" . Jury's weet je ... ? Zoals mijn gezegde hieronder : het is alleen mijn gedacht en van niemand meer.
Enfin : sympathiek werkje afgeleverd.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtjullie weten dat ik geen portret-theoreticus ben en kan enkel zeggen wat ik mooi vind.
de zeer heldere afwerking vind ik hier verfrissend en passend bij (de fysieke kenmerken van) deze persoon.
minder laag lijkt me ook aangenamer.
wat me na enige kijktijd opvalt is die donkere grijze streep tussen de romp en de rechter arm. Had ik liever zien verdwijnen.
wat de titel betreft : dat is het jurylid zijn zaken ook niet. Misschien dacht ze "wat een viespeuk in de jury zit daar te kijken" . Jury's weet je ... ? Zoals mijn gezegde hieronder : het is alleen mijn gedacht en van niemand meer.
Enfin : sympathiek werkje afgeleverd.
de belichting was de opdracht high-key, en deze is technisch in orde.
nu wat betreft wat de jury zei is een positief compliment waarmee hij naar haar blik bedoelde zeker als je weet dat deze dame de eerste maal in een studio komt en zich laat portretteren door iemand die ze hooguit een paar uur kent. met het brandpunt sta ik heel dicht bij haar een ander zou zich ongemakkelijk voelen, maar wij moeten ook leren een model sturen waar ik in geslaagd ben vandaar de uitspraak van de jury verder is deze door de volledige jury goed bevonden
Comment
-
Net op het randje van detailverlies, maar toch een mooie high key waar ik graag wat langer naar kijk
Ik zou er onderaan ook nog wat afdoen.
mvg Christophe
Comment
Comment