Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk beeld, laat me denken aan Martin Parr zijn werk. Misschien de moeite om eens te checken want dit beeld zou best wel interessant zijn met zijn flits techniek
Leuk beeld, laat me denken aan Martin Parr zijn werk. Misschien de moeite om eens te checken want dit beeld zou best wel interessant zijn met zijn flits techniek
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ken(de) M Parr niet, maar ben op internet gaan kijken en dat lijkt me de soort fotografie te zijn waar ik al tracht naar toe te werken. Hartelijk dank voor de tip, ik ga dit zeker verder uitzoeken.
Ik ken(de) M Parr niet, maar ben op internet gaan kijken en dat lijkt me de soort fotografie te zijn waar ik al tracht naar toe te werken. Hartelijk dank voor de tip, ik ga dit zeker verder uitzoeken.
Geniet ervan! Ik kan je zijn beroemde boek “The last resort” aanbevelen.
Ik dacht eerst dat het trommels van wasmachines waren, waar ze zo in het kijken waren.
Knap!
daarom had ik er twee tips aan toegevoegd : "océanopolis" het zeeaquarium in Brest en de banner aan de rechter kant waar een haai afgebeeld is met de tekst "the whale sharck"
Comment