Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
the violinist
Collapse
X
-
-
Re: the violinist
Dan mocht de kader L ook de rand raken...en de onscherpte van de kader kijkt niet zo aangenaam , doch in kader vind ik knap en boeiend!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
voor mij had de violist meer centraal in beeld mogen staan (meer oppervlak innemen in de spiegel) waardoor er minder van het portret achteraan zou te zien zijn. Zo komt er meer accent op de violist. Bovendien is de foto voor u blijkbaar toch maar een verwijzing naar de soort muziek vermits u hem niet scherp afbeeldt.Last edited by CMM; 12 januari 2020, 21:06.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtvoor mij had de violist meer centraal in beeld mogen staan (meer oppervlak innemen in de spiegel) waardoor er minder van het portret achteraan zou te zien zijn. Zo komt er meer accent op de violist. Bovendien is de foto voor u blijkbaar toch maar een verwijzing naar de soort muziek vermits u hem niet scherp afbeeld.
Maar begrijp wel dat er dan meer nadruk op de persoon zelf zou liggen. (indien hij bv. meer van de spiegel zou innemen)
Bedankt voor de tip / feedback.
Comment
-
Comment