Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sister moon we are in tune
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sister moon we are in tune
ik begrijp wat het model in gedachten had, op basis van de titel die ze koos, maar ondanks de avondlijke sfeer (door de kleur, helderheid en bosomgeving (?) ) komt dit in beeld niet echt over, zeker door het gebrek aan maan (;>).
Ook dat zwart vlak juist voor haar lichaam verstoort voor mij (! en niet meer dan dat) de veronderstelde sfeer.
Persoonlijk (weerom !) zou ik ook haar zichtbare huiddelen wat minder belichten om die maan-sfeer te behouden.
Maar het concept is goed gevonden. Als ik tijd heb, ga ik daar toch eens zelf mee experimenteren.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Door een Engelstalige titel te gebruiken wordt uw foto niet beter. Ik zie de sfeer van maanlicht niet maar alleen wat blauw en dicht gelopen donkere partijen met een dame die lijkt te denken van wat doe ik hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtDoor een Engelstalige titel te gebruiken wordt uw foto niet beter. Ik zie de sfeer van maanlicht niet maar alleen wat blauw en dicht gelopen donkere partijen met een dame die lijkt te denken van wat doe ik hier.Last edited by D.B.D; 2 december 2019, 17:03.
Comment
-
Comment