Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi en een sterk voorbeeld van Glow.
Om je titel meer eer aan te doen zou je kunnen overwegen de linkerkant af te snijden tot net voor de poort. Dan is m.i. de energiestroom heel tastbaar
Heel mooi en een sterk voorbeeld van Glow.
Om je titel meer eer aan te doen zou je kunnen overwegen de linkerkant af te snijden tot net voor de poort. Dan is m.i. de energiestroom heel tastbaar
Inderdaad een verbetering maar door af te snijden verlies je pixels, beter wat langer gekeken en dan gelijk de goede compositie maken. Dan die vlek boven rechts is dat de maan? En die halve bogen komt dat door de bewerking?
Inderdaad een verbetering maar door af te snijden verlies je pixels, beter wat langer gekeken en dan gelijk de goede compositie maken. Dan die vlek boven rechts is dat de maan? En die halve bogen komt dat door de bewerking?
????? zijn we weer bezig ? zielig toch ...
Ik vond de originele al erg mooi en de up onderstreept net iets meer de titel
Ik vond de originele al erg mooi en de up onderstreept net iets meer de titel
het is vreemd wanneer ik een terechte opmerking geef dan ben ik zielig. 1) een crop is altijd kwaliteitsverlies 2) ik merk wel degelijk vlek of artefact
Er is inderdaad wel wat sprake van banding in de lucht - op het ene scherm al wat meer te zien als op het andere
Fotograferen op Glow was niet zo eenvoudig wegens veel volk en veranderende lichtsituaties.
Alles bijeen toch wel een leuke ervaring - dank voor de comments
Peter
Comment