Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit beeld komt al beter in de buurt, alhoewel de manier van bewerken of MU herken ik uw stijl en daar is niets mis mee. Het is een absolute existentiele kwestie he. Je hebt wel diep in uw archief moeten graven. Al bij al een mooi beeld
existentieel is niet zo direct mijn expertisegebied.
Dit beeld zit voor mij ergens tussen foto en tekening (wat voor mij geen negatieve connotatie is). de ogen trekken mooi de aandacht. Mooi als kunstobject.
Sorry ben wegens informaticaproblemen al enige tijd "out" en heb dus ergens iets gemist als ik DBD lees.
Wow, deze vind ik echt heel mooi. Perfect belicht, hoe dat kapsel op sommige plekken oplicht ook, die intrigerende blik, en dat iets lager standpunt, ... Sjieke dinges!
Comment