Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Door de juiste belichting wordt dit beeld verheven tot "artistiek" naakt, en daardoor vind ik de foto mooi.
Een kleine bemerking, die niets afdoet aan de kwaliteit van deze foto : waar blijf je altijd met die armen...?
Op het hoofd? hier blijkbaar wel...
Ik zou graag dezelfde foto eens zien met de rechter arm relaxt naast het lichaam... wat een natuurlijke houding is...
Ik weet het, in de studio wordt al rap gezegd doe eens dit, of doe eens dat, om de compositie boeiend te maken...maar een natuurlijk-ogend portret heeft nog altijd mijn voorkeur...
Chapeau voor de mooie belichting...
Mooie plaat en HOF waardig: goede belichting en compositie. In kleur laten deze blondine: een mens heeft eenmaal kleur. Het in zwart-wit doen dient hier geen enkel doel.
Comment