Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Broken glass eyes
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
Re: Broken glass eyes
originele presentatie. Technisch zeer mooi zowel qua keuze van scherptezones als qua belichting.
zelf zou ik het oog meer in het midden van de opening hebben geplaatst : dat zouden we immers ook doen als we door die opening zouden kijken.
Maar : echt verfrissend, origineel, knap. Om te bewaren en te tonen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Ik was eigenlijk een fotoshoot aan het doen van de mama...toen het zoontje vroeg om van hem de foto te nemen....wat ik dan onmiddellijk deed....licht was goed....scherpte ook...en uiteindelijk vond ik deze beter dan de foto van de mama door het gebroken glas...en nochtans had ik daar meer tijd in gestoken...zo zie je maar dat soms een snelle foto een mooi resultaat kan geven....vandaar ook dat het oog niet in het midden van de opening zit....maar je kan niet alles hebben....en daarbij zou zijn blik dan niet zo zijn als nu...nu komt de blik over als een mengeling van nieuwsgierig en wat angstig....wat ik wel fijn vind. Was allemaal heel spontaan.....Bedankt voor jullie comments allemaal.
Comment
-
versplinterde ruit
ooggetuige
angstig geluid
broos kinderoog kijkt
verrast, verwonderd,onbevangen
door het gat van de tijd
langzaam volwassen
onschuld, jeugd, zorgeloos zijn verdwijnt
brokstukken, soms muzikaal, soms kwetsend