Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het object is na de update rechts uit het kader maar de krop gaat helaas ten koste van de ruimtelijkheid. Het object rechts stoort minder omdat je oog daar niet direct naar leidt. Verbetering is dat de persoon minder centraal in beeldloopt. Door de ruimtelijkheid van de compositie vind ik toch de eerste versie beter.
Voor mij lijkt het een mislukte foto uit uw reeks op het ander forum, en omdat er toevallig een mens op staat die door uw beeld liep heb je die hier maar geplaatst.
Voor mij lijkt het een mislukte foto uit uw reeks op het ander forum, en omdat er toevallig een mens op staat die door uw beeld liep heb je die hier maar geplaatst.
Nee hoor beste DBD die voorbijganger staat er helemaal niet per ongeluk op.
Ik heb hier de camera opgesteld op statief - de compo bepaald
De scherpstelling hyperfocaal en sluitertijd zodanig dat er nog iets van beweging in de wandelaar zal zitten
Ondertussen waren er al enkele treinreizigers door het beeld gewandeld wat toch wel 2 seconden duurt.
Dan zag ik deze man van ver aankomen - voor mij het perfecte model
Ik heb nog 10 seconden moeten wachten voor hij op de juiste plaats was.
Dan was er 1 klik - Voor mij het beslissend moment - en helemaal niet "per ongeluk"
De man heeft trouwens de klik gehoord - keek en ik dacht die gaat boos zijn ...
Maar hij verontschuldigde zich voor het door mijn beeld lopen - en ging verder
Toch bedankt voor je comment hoor
Nee hoor beste DBD die voorbijganger staat er helemaal niet per ongeluk op.
Ik heb hier de camera opgesteld op statief - de compo bepaald
De scherpstelling hyperfocaal en sluitertijd zodanig dat er nog iets van beweging in de wandelaar zal zitten
Ondertussen waren er al enkele treinreizigers door het beeld gewandeld wat toch wel 2 seconden duurt.
Dan zag ik deze man van ver aankomen - voor mij het perfecte model
Ik heb nog 10 seconden moeten wachten voor hij op de juiste plaats was.
Dan was er 1 klik - Voor mij het beslissend moment - en helemaal niet "per ongeluk"
De man heeft trouwens de klik gehoord - keek en ik dacht die gaat boos zijn ...
Maar hij verontschuldigde zich voor het door mijn beeld lopen - en ging verder
Toch bedankt voor je comment hoor
daarom zei ik het lijkt, doordat hij zich verontschuldigde klopt mijn stelling.Uw verhaal zal ik maar geloven
daarom zei ik het lijkt, doordat hij zich verontschuldigde klopt mijn stelling.Uw verhaal zal ik maar geloven
Beste DBD, al wat jij schrijft is inderdaad steeds de pure waarheid, je bent echt onfeilbaar !
Tot nu toe dacht ik dat alleen God onfeilbaar was, maar nu hebben we inderdaad een nieuwe onfeilbare fotografie God op aarde !
Beste DBD, al wat jij schrijft is inderdaad steeds de pure waarheid, je bent echt onfeilbaar !
Tot nu toe dacht ik dat alleen God onfeilbaar was, maar nu hebben we inderdaad een nieuwe onfeilbare fotografie God op aarde !
Het ga je goed
ik geef alleen mijn mening over het beeld, bedankt om uw mening over mij alhoewel dat dit hier niet hoort te zijn
Het ga je goed
Het zou ook mooi zijn moest je je niet spiegelen aan ik weet niet hoeveel namen van bekende en onbekende fotografen zien passeren DBD omdat Newton mooi zwart wit maakte voor maakt niet uit wie daarom zijn wij jij ik Dan niet in staat om een copycat te maken
mss eens proberen om eigen inbreng of input in je foto's te steken ..... je spiegelen aan een ander is nooit goed ... zelfkennis is het begin van alle wijsheid
goed beeld. afgezaagde locatie wel, maar hier wel goed. motion blur had voor mij niet gehoeven....hij lijkt relaxed en het is geen rush hour zo te zien. ik zou motion blur alleen gebruiken bij drukte
Comment