Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ondertussen is het een maand geleden dat ik afscheid heb moeten nemen van Luc, een ijzersterke straatfotograaf die me enorm veel heeft geleerd over fotografie.
Ik mis hem nog elke dag.
Het is zeker de moeite om eens een kijktje te nemen naar zijn werk:
Luc Vleminckx is op Facebook. Maak een Facebookaccount aan om in contact te komen met Luc Vleminckx en anderen die je misschien kent. Facebook geeft mensen de mogelijkheid om te delen en maakt de...
Juist even een kijkje genomen op zijn fb pagina. Wat een fantastische foto's! Genieten! Kan me voorstellen dat je heel veel geleerd hebt van deze knappe fotograaf. Heel veel sterkte!
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment