Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze is knap! Zie dit persoonlijk liever dan je foto's met lichtbewegingen. Persoonlijk zou ik mss het wit in de ogen een tintje minder wit gemaakt hebben. Maar blijft een zeer mooi plaatje
Door de vuile huid van beide partijen laat deze foto een indruk na die de titel als verhaal meedraagt. Zo zie ik hier een goede foto van een creatief studiofotograaf.
Heel mooi beeld...
Vooral de houding en de blik van de rechtse dame maakt hier de foto.
Knap hoe deze dame met haar blik het ganse verhaal van deze foto weergeeft...subliem...
en ieder kan zijn eigen verhaal invullen...prachtig...
Dit vind ik fotografie on top!!!
Zo zie ik hier een goede foto van een creatief studiofotograaf.
die rechteronderhoek daar zijn twee dikke grijze strepen
Bedankt voor de reacties iedereen !
NB: Dit is geen studio fotografie, maar deze foto is buiten genomen met natuurlijk licht,
mijn fototoestel in de rechterhand en een reflector in mijn linkerhand.
De achterondergrond is wit zand, (strand) , en de bovenkant heldere witte lucht.
Wat je dus beneden rechts ziet is dan ook wat er in werkelijkheid was, de achtergrond
wit schilderen zoals in een witte belichte studio achtergrond, was niet mijn idee eigenlijk.
Mijn vraag is nu: moet iets weg gewerkt worden in een foto, wat er in werkelijkheid is ?
Comment