Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi maar jammer van dat object naast de pet en je logo.
grt,bouk.
I know...ik heb geprobeerd het ding eruit te klonen, maar het zit op een heel vervelende plek en de sporen waren té opvallend. Het zal wel mogelijk zijn als ik met layers werk, maar dan moet ik wat meer tijd nemen.
I know...ik heb geprobeerd het ding eruit te klonen, maar het zit op een heel vervelende plek en de sporen waren té opvallend. Het zal wel mogelijk zijn als ik met layers werk, maar dan moet ik wat meer tijd nemen.
Goeie foto!
Knap met de lichtjes in zijn ogen. Bewerking ook geslaagd.
Dat hij tegen het kader aankijkt heb ik geen problemen mee, lekker tegendraads.
Dat ding in de achtergrond zou je idd nog weg kunnen krijgen, maakt het veel beter.
Pet nauwkeurig selecteren, kopieren. Dan de achtergrond bewerken, moet je niet zo heel nauwkeurig meer zijn. Pet er terug over plaatsen en nog wat afwerken.
Goeie foto!
Knap met de lichtjes in zijn ogen. Bewerking ook geslaagd.
Dat hij tegen het kader aankijkt heb ik geen problemen mee, lekker tegendraads.
Dat ding in de achtergrond zou je idd nog weg kunnen krijgen, maakt het veel beter.
Pet nauwkeurig selecteren, kopieren. Dan de achtergrond bewerken, moet je niet zo heel nauwkeurig meer zijn. Pet er terug over plaatsen en nog wat afwerken.
Merci Dominic! Had de foto zo genomen en zo voelde ik het ook aan toen ik hem achteraf zag, wat tegendraads maar nog aanvaardbaar. Bedankt voor je aanwijzingen, ik ga het eens proberen, oefening baart kunst!
Knappe foto. Ja, het zou mooier zijn zonder dat bakje achter zijn hoofd, maar ik vind zijn portret krachtig genoeg om het bakje niet als storend te ervaren.
Comment