Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Russische toeriste in Gent
Collapse
X
-
-
Re: Russische toeriste in Gent
Je merkt heel duidelijk de Russische karaktertrekken en de communicatie verliep vlot zo te zien ook al verstond ze u niet ! Mooi portret doch de huidskleur is wat ziekelijk (geel) voor mij.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe merkt heel duidelijk de Russische karaktertrekken en de communicatie verliep vlot zo te zien ook al verstond ze u niet ! Mooi portret doch de huidskleur is wat ziekelijk (geel) voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe merkt heel duidelijk de Russische karaktertrekken en de communicatie verliep vlot zo te zien ook al verstond ze u niet ! Mooi portret doch de huidskleur is wat ziekelijk (geel) voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtWat zijn dat, Russische karaktertrekken?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtEen mooi portret maar leg nu eens uit waarom ze zo geel ziet .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi portret al vind ik de randafwerking kunstmatig - lijkt me geen natuurlijk DOF verloop
Welke lens heb je gebruikt voor dit portret ?
Comment
-
De opname is vrij goed, in de initiële versie is ze te geel, in de up vind ik ze nu wat perkamentachtig overkomen.
Dat Dof verloop is overdreven door hier de volle opening van je objectief te gebruiken. Gezien de egale achtergrond was dat nergens voor nodig,
f4 of f5.6 was hier een betere keuze geweest imho !
Het is niet omdat een objectief nog scherp tekent bij volle opening dat je die daarom perse altijd op volle opening moet gebruikenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe opname is vrij goed, in de initiële versie is ze te geel, in de up vind ik ze nu wat perkamentachtig overkomen.
Dat Dof verloop is overdreven door hier de volle opening van je objectief te gebruiken. Gezien de egale achtergrond was dat nergens voor nodig,
f4 of f5.6 was hier een betere keuze geweest imho !
Het is niet omdat een objectief nog scherp tekent bij volle opening dat je die daarom perse altijd op volle opening moet gebruikenLast edited by D.B.D; 25 september 2019, 21:36.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDus was het toch geen witte achtergrond en dan begrijp ik de reactie van Peter, ik had beter op groot scherm gekeken alvorens te reageren blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtMeestal mooie vrouwen, en niet zuur zoals vele hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtWat een zure reactie van u.
Comment
Comment