Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Best friends
Collapse
X
-
-
-
Re: Best friends
Komt mij eigenlijk wat te geposeerd over, alsof je aan het aftellen was naar het moment dat de foto gemaakt zou worden. Een meer spontane en innige pose zou mooi geweest zijn. Maar ... dit gezegd zijnde heb je wel mooi gebruik gemaakt van de omgeving. Mooie wazige voorgrond en achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtLeuk dubbelportret, goed gedaan!.
Maar ik zou toch nog wat croppen.
Waar zou jij nog wat croppen?
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZo een beetje verrassend inzake inhoud en knap scherp.
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtKomt mij eigenlijk wat te geposeerd over, alsof je aan het aftellen was naar het moment dat de foto gemaakt zou worden. Een meer spontane en innige pose zou mooi geweest zijn. Maar ... dit gezegd zijnde heb je wel mooi gebruik gemaakt van de omgeving. Mooie wazige voorgrond en achtergrond.
Ik had ze in dit geval toch beter even laten wegkijken en dan terug naar de camera. Goed opgemerkt!
Comment
-
-
-
Mooi beeld met een knap kader. Ik vind alleen het blaadje voor de kin van het ene model wat jammer.
Comment
-
Mooie foto en mooi kleurenpalet! Ook origineel hoe de naam in de foto verwerkt is.
Comment
Comment