Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Knappe plaat.
Er gebeurt wat, net geen interactie, inhoudelijk ook sterk én een goeie zww omzetting.
Mocht deze niet in scene gezet zijn, is die nog straffer..
Inhoudelijk vind ik de foto sterk, maar de omzetting naar zww is voor mij te somber en veel te grijs, er zijn geen witte delen in de foto. Ook de rechter kant is makkelijk recht te zetten in PS.
Waarom niet in kleur?? Ik vind dit een sterke foto, maar de bewerking niet...Heb de foto even binnengehaald en hier is veel meer uit te halen, althans mijn gedacht...en de foto is het waard.
staat scheef, zwart wit is niet mooi gedaan (is meer dan op knopje duwen), ze staan er geposeerd bij, indien geen pose...veel beter dan dit kan het niet worden
Ik heb een update gemaakt rekening houdend met de terechte opmerkingen. Zoveel mogelijk proberen recht te zetten en wat meer wit in te steken. Ben echter geen PS held, maar probeer bij te leren
De omzetting naar zwart wit en geen kleur is gewoon smaak.
De foto is allerminst geposeerd of in scene gezet. Ik zou dit trouwens heel vreemd vinden. Daar draait straatfotografie toch net om?
Ik heb een update gemaakt rekening houdend met de terechte opmerkingen. Zoveel mogelijk proberen recht te zetten en wat meer wit in te steken. Ben echter geen PS held, maar probeer bij te leren
De omzetting naar zwart wit en geen kleur is gewoon smaak.
De foto is allerminst geposeerd of in scene gezet. Ik zou dit trouwens heel vreemd vinden. Daar draait straatfotografie toch net om?
met de laatste opmerking geef ik je volkomen gelijk
Commentaar lijkt mij redelijk streng , uiteindelijk is dit straatfotografie en is het technisch aspect niet het belangrijkste. Opname komt voor mij zeker niet geposeerd over. Update is inderdaad beter.
Comment