Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tja, paste een beetje gelaat niet bij de wings ? Dit geeft nu zo'n stiekem gevoel.
Wat dit beeld betreft, zou een meer gecropt beeld (vertikaal dan ?) met oor, wing en sweater een indringender resultaat geven ? Ik dacht dit omdat de achtergrond nog erg onderscheiden kleurvlakken bevat die de aandacht trekken.
Leuk al mag voor mij wat in de verte is wel beetje meer herkenbaar zijn
Ook zou ik dan links nog een stuk weglaten
Maar das mijn interpretatie natuurlijk
Ik heb het hier toch een beetje moeilijk mee. Ik doe zelf ook aan straatfotografie en maak op foto's zonder eerst toestemming te vragen maar dit vind ik toch wel erg stiekem : foto werd langs achter genomen zodat je niet zichtbaar was en ik vermoed ook nog met telelens. Ieder stelt uiteraard zijn eigen ethische grenzen maar persoonlijk zou ik dit zelf niet doen.
Comment