Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
je vindt het licht ongenadig hard, maar het zorgt wel (samen met een scherpe lens natuurlijk) voor een prachtig anatomisch beeld van dat dier. Een demo van afgetraind, karaktervol lichaam. Prachtig. Voor mij moet de dame er niet bij, alhoewel haar houding en kledij de sfeer nog versterkt. Knap.
Naargelang de kwaliteit van het scherm (en de hoek waaruit je kijkt) kan je het zwart nog iets verbeteren.
Maar dat is dan echt muggenziften op dat punt
Eerlijk gezegd is de blik van het paard sprekender ivm connectie dan dat van de eigenares...
(is uiteraard een momentopname, maar ik had haar gezichtsuitdrukking liever wat 'zachter' gezien naar haar dier toe...).
Ik kijk daar waarschijnlijk harder naar dan anderen omdat ik zelf met hondengedragsbegeleiding bezig ben. En ja, ik ga dan wat dieper door op de titel in dit geval
Maar hey: mooie foto hoor!
ook met hondjes bezig mooi heb zelf 5 Dobers gehad 4 WK's gewonnen, 2 x Europees en 5 x Belgisch Kampioen Werk hond
Dit ter zijde, Evelyn dikke proficiat met je wel verdiende HoF
Indrukwekkende foto. Indrukwekkende mens. Heel indrukwekkend paard.
En uiteindelijk ook een indrukwekkende draad. Om nog eens te komen herlezen.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Me too Frans.
Vind het raar hoe er blijkbaar toch een band ontstaan is met iemand die je enkel "virtueel" - via een Forum kent.
Allé in mijn geval dan hé.
Peter
Comment