Dan ga je eens op vakantie en iedereen zit er verveeld bij! Straatfotografie genomen in Cotignac (Provence).
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"Happy Family" op vakantie (straatfotografie)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: "Happy Family" op vakantie (straatfotografie)
beeld typeert zeer goed de sfeer.
maar het is nu eenmaal zo dat "op vakantie" niet betekent dat de zorgen in de diepvries zitten. We dragen ze mee en hebben meer tijd om er aan te denken. (het zijn misschien Britten die vrezen dat het de laatste keer is)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtbeeld typeert zeer goed de sfeer.
maar het is nu eenmaal zo dat "op vakantie" niet betekent dat de zorgen in de diepvries zitten. We dragen ze mee en hebben meer tijd om er aan te denken. (het zijn misschien Britten die vrezen dat het de laatste keer is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtGoed opgemerkt !
Comment
-
-
Goed gezien. Het levert een leuke foto op van een duidelijk iets minder leuk moment.
Comment
-
Ik ken niets van straatfotografie, dus ik vermoed dat belichting in deze tak van fotografie volledig ondergeschikt is. Mij stoort het bijvoorbeeld dat die man zo fel belicht is, alsook dat onderbeen en de rok van die ene vrouw. De vrouwen zelf zijn toch zeker 2 stops donkerder. Het feit dat die man zijn duim/hand tegen zijn oor houdt, vind ik een beetje bizar en een slecht gekozen moment om af te drukken. Ook het feit dat er nog een stuk van een derde persoon te zien is, en een voet van die onvolledige persoon, afgesneden voeten. En het blijft natuurlijk een momentopname. Een paar seconden later afgedrukt en de drie zaten misschien volop te lachen. Op dat punt mag je een stilstaand beeld nooit voor waar aannemen.
Comment
-
Technisch heeft de foto enige tekortkomingen en ook de vlak verdeling had beter gekund, desondanks een heel goed beeld van een verpeste vakantie: alsof ze met hun allen denken wat doen we hier, vlug naar huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtIk ken niets van straatfotografie, dus ik vermoed dat belichting in deze tak van fotografie volledig ondergeschikt is. Mij stoort het bijvoorbeeld dat die man zo fel belicht is, alsook dat onderbeen en de rok van die ene vrouw. De vrouwen zelf zijn toch zeker 2 stops donkerder. Het feit dat die man zijn duim/hand tegen zijn oor houdt, vind ik een beetje bizar en een slecht gekozen moment om af te drukken. Ook het feit dat er nog een stuk van een derde persoon te zien is, en een voet van die onvolledige persoon, afgesneden voeten. En het blijft natuurlijk een momentopname. Een paar seconden later afgedrukt en de drie zaten misschien volop te lachen. Op dat punt mag je een stilstaand beeld nooit voor waar aannemen.
Comment
Comment