Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan een boog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] aan een boog

bij deze heb ik flitser High-speed sync.gebruikt

Last edited by D.B.D; 15 augustus 2019, 06:12.

Re: aan een boog

Geslaagd hoor mooi van kleur.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bij deze heb ik flitser High-speed sync.gebruikt
      Kan eventueel waar zijn, ( exif mankeert ) maar dan heb je die HSS echt niet goed gebruikt, meer licht dat van boven komt, dan licht op je onderwerp.
      Verder zijn je uitsneden echt niet mooi, vooral in de tweede,en is er niet de minste interactie tussen model en fotograaf... triest...

Nu ga je natuurlijk weer terug reageren met een hele boel excuses, dat het moeilijk was , dat het niet anders kon, dat je ons eens toont,
      voor de zoveelste keer, hoe de zaken slecht kunnen gedaan worden..;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Kan eventueel waar zijn, ( exif mankeert ) maar dan heb je die HSS echt niet goed gebruikt, meer licht dat van boven komt, dan licht op je onderwerp.
        Verder zijn je uitsneden echt niet mooi, vooral in de tweede,en is er niet de minste interactie tussen model en fotograaf... triest...

Nu ga je natuurlijk weer terug reageren met een hele boel excuses, dat het moeilijk was , dat het niet anders kon, dat je ons eens toont,
        voor de zoveelste keer, hoe de zaken slecht kunnen gedaan worden..;
        nee hoor van u neem ik het aan, vooral als je het over HSS hebt wat had ik dan moeten gedaan hebben?. ik denk de achtergrond met 2 stops verlagen is dat zo of zie ik nog andere dingen over het hoofd?

Comment

Working...
        X