Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wel op de kleine details letten: ze staan net niet in het midden van de bomen, een stap naar links had dit opgelost.
De man mocht eerst zijn broek opgetrokken hebben.
Je eerste trouwshoot of volledig huwelijk? Knappe locatie in ieder geval, mooi met dat kader van bloemen. Van de houding van het bruidspaar ben ik niet echt fan, maar ik vermoed dat je er nog wel andere gemaakt zal hebben op deze locatie.
Je eerste trouwshoot of volledig huwelijk? Knappe locatie in ieder geval, mooi met dat kader van bloemen. Van de houding van het bruidspaar ben ik niet echt fan, maar ik vermoed dat je er nog wel andere gemaakt zal hebben op deze locatie.
Eerste volledig huwelijk alleen, heb 1 maal meegelopen hiervoor.
Knap gedaan maar idd ook de details in het oog houden bv de bruid haar jurk, maar zoals reeds aangehaald zijn details
Klopt helemaal, maar de eerste keer dat je dit doet zit je zo in een adrenaline rush dat je zo een belangrijke dingen vergeet. Volgende zal ik dit meer in het oog houden. Grtz
Comment