Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kijk een grote vis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] kijk een grote vis

toen de twee zusjes met hun ouders aankwamen hadden ze allebei een boos gezicht, ze zeiden "het is te koud", "dat gras is nat" enz.
    ik dacht daar komt niets van terecht , maar na een paar foto's gemaakt te hebben kwamen ze los, de jongste vijf jaar deed goed mee maar was snel afgeleid zoals hier zag ze een vis in het water.

Re: kijk een grote vis

Het begint eindelijk wat te beteren met je fotografie, dit gaat de goede richting uit !
    Hopelijk bouw je in de toekomst heel wat meer zelfkritiek in en post je alleen je betere beelden.
    Je moet het verschil tussen goed en slecht onderhand toch zelf wel kunnen zien veronderstel ik.
    Hier had ik voor het eerste beeld eerder voor landschapsstand gekozen maar je hebt niet altijd de tijd om op een plots gebeuren te reageren.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Het begint eindelijk wat te beteren met je fotografie, dit gaat de goede richting uit !
      Hopelijk bouw je in de toekomst heel wat meer zelfkritiek in en post je alleen je betere beelden.
      Je moet het verschil tussen goed en slecht onderhand toch zelf wel kunnen zien veronderstel ik.
      Hier had ik voor het eerste beeld eerder voor landschapsstand gekozen maar je hebt niet altijd de tijd om op een plots gebeuren te reageren.
      De eerste voor mij en ben nu ook benieuwd naar de toekomst.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik volg Frakske volledig.

Comment

Die eerste vind ik heel goed. Misschien een beetje krap in het kader, maar de inhoud is heerlijk

Comment

Working...
          X