Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: portret 3

    heel mooi ,proficiat met je HOF ,knap

    Comment


    • #17
      Re: portret 3

      Proficiat met je HoF !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #18
        Re: portret 3

        Proficiat met de mooie hof!
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #19
          Re: portret 3

          Knap ... proficiat
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #20
            Re: portret 3

            Sorry dat ik deze foto weer even boven haal. Aan haar rechterborst vallen mij (nu pas) rare cirkelvormige kringen op. Ik weet dat dit effect met bepaalde texturen op kleding te maken heeft en het op print niet zichtbaar is, enkel op scherm, maar ik kan niet op de naam komen. Weet iemand hoe dit noemt, en beter nog, hoe ik het kan verwijderen?

            Comment


            • #21
              Re: portret 3

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Sorry dat ik deze foto weer even boven haal. Aan haar rechterborst vallen mij (nu pas) rare cirkelvormige kringen op. Ik weet dat dit effect met bepaalde texturen op kleding te maken heeft en het op print niet zichtbaar is, enkel op scherm, maar ik kan niet op de naam komen. Weet iemand hoe dit noemt, en beter nog, hoe ik het kan verwijderen?
              Proficiat met je HOF!
              Ik denk dat je 'moiré' bedoeld. Ik weet wel niet hoe je het wegwerkt. In LR zit er onder filters wel een 'moiré' schuivertje. Geen idee of je daar veel kan mee doen? Voor je de foto neemt kan je een anti-aliasing filter gebruiken, maar daar ben je nu niet veel mee hé

              Even opgezocht: https://www.grobet.be/nl/blog/wat-is...vermijd-je-het

              Comment


              • #22
                Re: portret 3

                Merci, dat is het inderdaad! Nu even youtuben om te zien of ik het nog met photoshop kan verwijderen.

                of via LR via dat schuivertje. Merci!

                Comment


                • #23
                  Re: portret 3

                  Na dat ik wat naar uw beelden zat te kijken, kwam ik deze tegen, en het is precies zoals ik ze graag zie. Een natuurlijke uitstraling en sterk beeld.
                  Wat laat gezien en toch Proficiat met je HOF!

                  Comment

                  Working...
                  X