Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie sproeten, met wat wind door het haar, lijkt me heerlijk om op die plek foto's van dit model te maken. Ik vind de foto wel wat krap precies. Was volgens mij mooier in landschapsmodus geweest. Haar linkerarm is ook op een vrij onhandige plaats afgesneden.
Prachtig beeld ! Persoonlijk zou ik er inderdaad boven iets afhalen zodat de twee donkere vlekjes ( boven haar hoofd en in de hoek ) verdwijnen maar hij is zo zeer mooi.
Knap en ingetogen beeld, mooie stijl. Persoonlijk zou ik er niets meer af doen maar dat streepje boven haar hoofd even weggommen. Ik vind dat haar hoofd ruimte mag hebben omdat ze al naar beneden kijkt, als je korter gaat snijden gaan volgens mij de verhoudingen niet meer zo mooi zijn. Gewoon even een lasso rond het haar en selectie omkeren en het is opgelost. Dat is mijn visie hé.
Heel mooie foto. Ik zou er ook niets afdoen, niet alleen omdat ik het zonde zou vinden om van deze mooie dame iets af te snijden , maar vooral, zoals Evelyn schrijft,
dan kloppen de verhoudingen niet meer zo mooi...
Ik vind deze foto echt de moeite om langer naar te kijken. Wat een prachtig verhaal.
Mijn scherm laat me zien dat een vierkante uitsnede ook heel goed zou kunnen.
Maar je bent nu al bedankt voor het posten.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Knap en ingetogen beeld, mooie stijl. Persoonlijk zou ik er niets meer af doen maar dat streepje boven haar hoofd even weggommen. Ik vind dat haar hoofd ruimte mag hebben omdat ze al naar beneden kijkt, als je korter gaat snijden gaan volgens mij de verhoudingen niet meer zo mooi zijn. Gewoon even een lasso rond het haar en selectie omkeren en het is opgelost. Dat is mijn visie hé.
Bedankt voor alle comments, enorm gewaardeerd!
Ook de comment van Leonide kan ik begrijpen, ik moet m'n camera es weer iets meer horizontaal houden
Het plekje in de hoek heb ik weggekregen, rond het haar is moeilijk, omdat er zo een klein haartje doorloopt, en dat wil ik origineel houden.
Nogmaals bedankt aan alle bijdragen,
vriendelijke groeten,
Christophe
Comment