Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Giuliake + UP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Giuliake

Ondertussen heb ik een wat frissere up gemaakt, weliswaar alleen in LR, ik hoor wel wat jullie ervan denken.
    Ik blijf bij vierkant omwille van storende elementen die ik zomaar niet kon omzeilen bij de opname, zoniet dan was het al te getelefoneerd geweest.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Update voor mij beter Frans
      Groeten Andre

Comment

Up is veel beter, je hebt Nik daar echt niet bij nodig. Kan evengoed in LR als je je weg wat kent
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Ik blijf de eerste toch beter vinden.
          Die observerende zachte blik komt daar beter tot zijn recht. Meer moody.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
            Ik sluit me hier toch bij aan hoor !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De update maakt de foto een stuk frisser, die is het voor mij
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Ik vind je up ook veel beter, maar inderdaad wordt hier de blik van het meisje guitiger en vrolijker, niet meer zo melancholisch en zwaarmoedig als bij de originele.
                Ook met LR kan je dit resultaat bereiken, maar met silver efex kan je plaatselijk alles een beetje bijsturen.(vb de hals) Een grijze foto geeft altijd iets neerslachtig weer bij gebrek aan pit.
                Maar das natuurlijk ieder zijn smaak, en wie ben ik?
                grts
                Gerrit
                Last edited by de Gerre; 8 augustus 2019, 01:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                  Ik vind je up ook veel beter, maar inderdaad wordt hier de blik van het meisje guitiger en vrolijker, niet meer zo melancholisch en zwaarmoedig als bij de originele.
                  Ook met LR kan je dit resultaat bereiken, maar met silver efex kan je plaatselijk alles een beetje bijsturen.(vb de hals) Een grijze foto geeft altijd iets neerslachtig weer bij gebrek aan pit.
                  Maar das natuurlijk ieder zijn smaak, en wie ben ik?
                  grts
                  Gerrit
                  Ergens hebben beide versies voor mij wel iets, ik volg ook vonkske want opfrissen is voor een stuk een andere stemming oproepen.
                  Ik vind het wel leuk dat niet iedereen zomaar dezelfde mening heeft ook.
                  Ik ben eens benieuwd hoe ze in onze club reageren als ik die 2 zo toon.
                  Bedankt iedereen en ook zeker bedankt Gerrit je hebt mij en mijn wat roestige hersentjes in beweging gebracht
                  Ik ga bij gelegenheid die Silver efex Pro toch wel installeren al kan je in LR ook een en ander maar dan ben je wel even bezig.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

En mee eens.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Ergens hebben beide versies voor mij wel iets, ik volg ook vonkske want opfrissen is voor een stuk een andere stemming oproepen.
                      Ik vind het wel leuk dat niet iedereen zomaar dezelfde mening heeft ook.
                      Ik ben eens benieuwd hoe ze in onze club reageren als ik die 2 zo toon.
                      Bedankt iedereen en ook zeker bedankt Gerrit je hebt mij en mijn wat roestige hersentjes in beweging gebracht
                      Ik ga bij gelegenheid die Silver efex Pro toch wel installeren al kan je in LR ook een en ander maar dan ben je wel even bezig.
                      De mogelijkheden van Color Efex zijn veel groter en beter toepasbaar, óók op zwartwit foto's mits die in RGB staan...
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

Comment

beide mooi , maar de up is toch voor mij een stuk frisser en ook de BG komt mooier over vind ik ,knap gedaan

Comment

Re: Giuliake + UP

Ik volg ook. De sfeer in de eerste spreek mij meer aan.
                          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Terecht in de HOF, proficiat
                            Groeten Andre

Comment

Een mooie, pure foto. Proficiat met je HOF
                              https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Proficiat Frans