Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brown eyed girl...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Brown eyed girl...

Bedankt voor het kijken en jullie constructieve mening!
    Nuttige tips en tricks... steeds welkom.
    Rob.
    Student CVO - Masterclass Portret

[ Instagram - Facebook - Website ]

Re: Brown eyed girl...

In de studio gemaakt. Zou hier over willen bijleren.
    Iemand tips,... voor de volgende?

Jullie opbouwende (of zelfs afkrakende! :-)) kritiek altijd welkom.

Ps: past een studio-shoot hier in deze topic? Of is daar een andere beter voor? (gezien regelmatig street,... hier voorbij komt)
    Student CVO - Masterclass Portret

[ Instagram - Facebook - Website ]

Comment

Ik ben zelf nog maar net begonnen met fotograferen, dus ik weet niet hoe waardevol mijn commentaar is.
      De belichting vind ik natuurlijk en mooi. De blik is ook mooi, alleen de houding van haar armen komt op mij wat onnatuurlijk over. Alles bij elkaar, zeker geslaagd.
      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Het is een mooie jongedame die je gefotografeerd hebt, maar -en dat is een fout die ik zelf ook nog teveel maak als ik modellen fotografeer- je moet ze wel wat sturen, anders beginnen ze vaak rare dingen te doen met hun armen. Wat de belichting betreft, ik denk dat die goed is als je bijvoorbeeld fashion wil fotograferen, maar ik zou meer met licht en schaduw proberen te spelen, da's niet alleen leuk maar ook het voordeel van in een studio te fotograferen. Gebruik bijvoorbeeld 1 kleine softbox om het gezicht te belichten en gebruik een tweede licht om bijvoorbeeld wat schaduwen op te lichten of een haar -of kicklight toe te voegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Het is een mooie jongedame die je gefotografeerd hebt, maar -en dat is een fout die ik zelf ook nog teveel maak als ik modellen fotografeer- je moet ze wel wat sturen, anders beginnen ze vaak rare dingen te doen met hun armen. Wat de belichting betreft, ik denk dat die goed is als je bijvoorbeeld fashion wil fotograferen, maar ik zou meer met licht en schaduw proberen te spelen, da's niet alleen leuk maar ook het voordeel van in een studio te fotograferen. Gebruik bijvoorbeeld 1 kleine softbox om het gezicht te belichten en gebruik een tweede licht om bijvoorbeeld wat schaduwen op te lichten of een haar -of kicklight toe te voegen.
          ik volg grotendeels

Comment

Working...
          X