Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

genieten aan het water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] genieten aan het water

Re: genieten aan het water

bedankt aan de 131 gasten die gisteren hebben gekeken

Comment

ik zal me er rap aan toevoegen; mooi, de locatie met de bocht in de brug ik goed gezien. Houding lijkt me compatibel met aan leeftijd. Zelf (!!) had ik wat meer omgeving getoond boven en onder.
      Hopelijk ben ik nog binnen de tijd binnen. Hou er rekening mee dat niet iedereen continu voor zijn scherm zit. Er was hier gisteren in de omgeving nogal wat te doen hoor.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        bedankt aan de 131 gasten die gisteren hebben gekeken
        Dat is niet meer of minder dan een flauwe opmerking.
        ...leeg...

Comment

Ik denk dat je een romantische foto wilde maken met wat omgeving erbij, maar in dat geval zie je dat je teveel geflitst hebt en de omgeving gewoon te donker is in vergelijking met het licht dat op je modelletje valt. Het breekt de sfeer die je wilde bekomen. Ook de pose is niet ideaal, met dat ene been dat nu wat op een stomp lijkt doordat het onderbeen volledig verstopt is.

Comment

Je hebt hier een fris en jong model kunnen strikken om deze foto's te maken.
            Het is aan de fotograaf om het model te sturen om het gewenste beeld te bekomen.

"Genieten aan het water" is niet direct uit de pose of uitdrukking af te leiden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
              Je hebt hier een fris en jong model kunnen strikken om deze foto's te maken.
              Het is aan de fotograaf om het model te sturen om het gewenste beeld te bekomen.

"Genieten aan het water" is niet direct uit de pose of uitdrukking af te leiden...
              ze is jong en ik denk dat ze het nog zal maken, in ieder geval heb ik er van genoten en weer een ervaring rijker tenslotte is het een hobby. de titel heb ik daarna verzonnen. met het geen ik hier heb geleerd hoop ik nog betere foto's te maken

Comment

Working...
              X