Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog één met zoewie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] nog één met zoewie

Last edited by D.B.D; 3 augustus 2019, 14:31.

Re: nog één met zoewie

Glimmende delen in het gezicht en de arm wat tè strak naar beneden.
    Misschien wat van de onderkant afhalen..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Showcase???

Comment

Ze staat er wat statisch op, vind je niet? Haar lichaam iets meer naar de camera laten draaien was een mogelijkheid geweest, je zou dan ook wat minder last hebben van die diepe halsplooien. Met zo'n open diafragma had je hier ook beter op het linkeroog scherpgesteld, en de belichting is misschien iets te fel. Twee speedlights gebruikt? Of eentje in combinatie met de zon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Ze staat er wat statisch op, vind je niet? Haar lichaam iets meer naar de camera laten draaien was een mogelijkheid geweest, je zou dan ook wat minder last hebben van die diepe halsplooien. Met zo'n open diafragma had je hier ook beter op het linkeroog scherpgesteld, en de belichting is misschien iets te fel. Twee speedlights gebruikt? Of eentje in combinatie met de zon?
          eentje, zoals je merkt heb ik haar verschillende poses laten nemen ik dacht met open diafragma dat je de focus zou leggen op het oog het dichtste bij, de belichting had misschien iets minder gemogen ik had mijn instelling laten staan maar de flitser verplaatst en op die afstand is wat korter bij X4 mijn nadeel is ik had geen lichtmeter bij

Comment

Tweede is stukken beter belicht, en het linkeroog is hier het oog dat het dichtste bij de camera is, bij de eerste zit de scherpte echter op het rechteroog.

Comment

ik vind de tweede stukken beter ! Daar zit leven in het model, wat emotie.
              vraagje : moest het diafragma zo groot om de achtergrond wazig genoeg te krijgen, want beide (!) schouders zijn al niet scherp meer (niet dat dit noorzakelijk zou zijn : ik vind die scherpe strook, beperkt tot het midden, wel leuk.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                ik vind de tweede stukken beter ! Daar zit leven in het model, wat emotie.
                vraagje : moest het diafragma zo groot om de achtergrond wazig genoeg te krijgen, want beide (!) schouders zijn al niet scherp meer (niet dat dit noorzakelijk zou zijn : ik vind die scherpe strook, beperkt tot het midden, wel leuk.
                ja dat was een bewuste keuze, ik wou een rustige wazige achtergrond om het model nog beter te laten uitkomen

Comment

Working...
                X