Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Christine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Christine

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    bedoel met kleedje dat jurkje of wat ze ook aan heeft, het lichte randje loop over haar borsten.
    grt,bouk.
    Jep, dat bedoel ik ook. Het valt ook wat hoekig, ter hoogte van haar linker oksel richting het bandje.
    Nu doet dit wat mij betreft geen afbreuk aan het totaal beeld, maar mijn oog viel erop, en nu bij het herbekijken gaat mijn aandacht daar jammer genoeg steeds naar toe.
    https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      bedoel met kleedje dat jurkje of wat ze ook aan heeft, het lichte randje loop over haar borsten.
      grt,bouk.
      Dat lichte randje is volgens mij gewoon de zetel achter haar. Niks mis mee, toch?
      Een iets ander standpunt kon dit misschien vermeden hebben. Maar dan weten we niet welke andere zaken in (of uit) het beeld zouden gevallen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
        Dan stel ik voor dat je datzelfde goede scherm gebruikt voor zowel het beoordelen van andermans foto's als voor het plaatsen van eigen topics!
        niet kwaad worden he ik ben niet alleen die het opmerkt

Comment

Ik ben helemaal niet kwaad Daniel, dan moet er al heel veel gebeuren om me kwaad te krijgen. Heb je de clown smiley niet gezien.
          Feit is dat wanneer ik volledig inzoom op het HR beeld er niets te zien is.
          Hier op BD misschien een klein lijntje, volgens mij te verwaarlozen.
          Misschien dat er wat kwaliteitsverlies insluipt bij het verkleinen (ik scherp niet meer bij na verkleinen) of bij dropbox, who knows.
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Kleed ...????

Jeeezes ze zien hier dingen die er zelfs niet zijn .....!!!!

Wist dat het hier erg geworden was, maar als men op foto's die waarde hebben naar beneden te halen tja ....... als je ziet hoeveel kak en pis hier iedere dag voorbij komt
            en dan heb ik het nog enkel over foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Kleed ...????

Jeeezes ze zien hier dingen die er zelfs niet zijn .....!!!!

Wist dat het hier erg geworden was, maar als men op foto's die waarde hebben naar beneden te halen tja ....... als je ziet hoeveel kak en pis hier iedere dag voorbij komt
              en dan heb ik het nog enkel over foto's
              ik begrijp uw ergernis, zeg dan gewoon dat zwart is gemaakt voort is het wel een mooi beeld
              Last edited by D.B.D; 3 augustus 2019, 14:01.

Comment

Ik heb mijn best gedaan , echt waar !!! .... maar ik zie geen licht streepje. Persoonlijk had ik wel haar haar een beetje beter gelegd.

Comment

Prachtig beeld, mooie belichting en dito houding!
                  Student CVO - Masterclass Portret

[ Instagram - Facebook - Website ]

Comment

Working...
                  X