Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Awel, van zo'n portret word ik nu eens heel blij. Indringend, krachtig, intiem, respectvol, zonder franjes, to the bone. De categorie 'mensen' is de categorie waar ik steevast naar surf in de hoop af en toe iets van dit niveau tegen te komen (zonder daarbij afbreuk te willen doen aan de spetterende prachtplaten in een studio-setting die hier af en toe passeren maar die me nooit echt "raken"). Top !!
Merci allemaal, wat een lovende reacties. Gelukkig heb ik een vriendin die mij met mijn beide beentjes op de grond houdt, zij vindt de dame er veel te serieus op staan. Zo zie je maar, ieder zijn ding.
Comment