Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
met gemengd licht
Collapse
X
-
-
Re: met gemengd licht
Volgens mij is de dame op de achtergrond geplakt.
Geen schaduw onder haar voeten...
De dame op zich staat er wel goed op.
mvgnikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk berichtVolgens mij is de dame op de achtergrond geplakt.
Geen schaduw onder haar voeten...
De dame op zich staat er wel goed op.
mvgLast edited by D.B.D; 21 juli 2019, 08:49.
Comment
-
heu wat moet ik begrijpen?
Je plaatst een foto in showcase.
Dat betekend dat je vind dat dit een goede foto is.
Ik mag toch zeggen dat de dame op de achtergrond is geplakt?
mvgnikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk berichtheu wat moet ik begrijpen?
Je plaatst een foto in showcase.
Dat betekend dat je vind dat dit een goede foto is.
Ik mag toch zeggen dat de dame op de achtergrond is geplakt?
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtje mag dat zeker zeggen, daarom dat ik u doorverwijs naar het artikel van shoot, om te laten zien dat hij niet zomaar is gemaakt maar er is ongeveer een uur werk aan is, en ik ben al blij dat u zegt dat de dame op zich staat er wel goed op want dat is het moeilijkste maar het kan altijd beter daarom laat ik de foto zien en voor de technocraten f1.4 sluitertijd 1/160 brandpunt 85mm op 4m afstand met een dof van +20cm gemaakt in Leuven op de namiddag met een ND filter van - 6 stops belichting dame met een flitser off camera en diffuser op 1m afstand van modelMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtIk moet hier toch iets op zeggen, want die technische uitleg klopt niet. Zoveel technisch gedoe en dan zo een slechte foto. Je hebt hier 600 ND voor je lens gedraaid!?! Ne prime van 85mm op f/1.4 geeft alleen de ogen scherp (bij goede fotografen ook de lippen) waarbij het tipje van de neus en de oren al heeeel ver in de bokeh zitten en de bg gewoon een kleurblur wordt. En blijkbaar dan ook nog a volonte flitsen bij 1.4. Weg ermee. Gewoon een slechte presentatie. Denk dat ik betere foto’s neem vanuit de heup met mijn ogen toe
Comment
-
Is die dame nu op de achtergrond geplakt of niet?
Voor mij komt die foto ook heel ongeloofwaardig over. Haar linkervoet is redelijk scherp, maar de stenen onder haar voet zijn heel onscherp? Hoe doe je zoiets?
Comment
Comment