Genomen tijdens vakantie in Frankrijk. Zonder tegen elkaar iets te zeggen, zonder iets te bestellen namen ze plaats op het terras. Het gaf mij nog eens de bevestiging hoe eenzaam sommige mensen wel zijn!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eenzaam met twee!
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Comment
-
-
-
-
Re: Eenzaam met twee!
voor sommige mensen is elkaars aanwezigheid genoeg, ze verstaan elkaar ook zonder woorden. Ik denk niet dat we hier over eenzaamheid moeten spreken.
Wel een boeiende foto waar het linkse donkere stuk af mag. Ik zou wel zorgen dat de stoel niet aangesneden wordt.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtvoor sommige mensen is elkaars aanwezigheid genoeg, ze verstaan elkaar ook zonder woorden. Ik denk niet dat we hier over eenzaamheid moeten spreken.
Wel een boeiende foto waar het linkse donkere stuk af mag. Ik zou wel zorgen dat de stoel niet aangesneden wordt.
Wat de bewerking betreft: mijn straatfotografie bewerk ik zo weinig mogelijk. What you get, is what you see! Maar dat is een persoonlijke interpretatie van straatfotografie en zeker geen regel.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk berichtIk volg mijn voorgangers!
Comment
Comment