Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
black glow
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: black glow
Mooi gedaan, al zie je aan de gespannen linkerarm dat ze precies niet echt lekker zit op die smalle vensterbank. Misschien was het ook beter geweest als je de schaduwen iets meer opgelicht had? Ik vraag me namelijk af of je bij het printen niet heel veel zwart krijgt waar geen detail meer in te zien is.
Maar ik had me voorgenomen om hier wat minder de twijfelaar en de brompot uit te hangen, en lap, ik ben precies weeral bezig. Dus mooi gedaan hoor, meer van dit graag.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtMooi gedaan, al zie je aan de gespannen linkerarm dat ze precies niet echt lekker zit op die smalle vensterbank. Misschien was het ook beter geweest als je de schaduwen iets meer opgelicht had? Ik vraag me namelijk af of je bij het printen niet heel veel zwart krijgt waar geen detail meer in te zien is.
Maar ik had me voorgenomen om hier wat minder de twijfelaar en de brompot uit te hangen, en lap, ik ben precies weeral bezig. Dus mooi gedaan hoor, meer van dit graag.
Gespannen arm kan ik mij daarentegen idd in vinden, iets waar ik volgende keer kan op letten, merci!
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalkportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
mooie setting, mooi licht...model zit misschien wel niet echt ontspannen of natuurlijk, ook alles is mooie symmetrisch maar verticale lijnen lichtjes scheef denk ik, het is een detail maar omdat het zo mooi symmetrisch is vind ik het een beetje storend
Comment
Comment