Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Je licht zit hier te laag...de nadruk gaat naar haar jurk, en het gelaat mist licht...
D.
Inderdaad ja. Ik had enkel een reflector bij. En mijn vrouw kreeg hem niet hoog genoeg vastgehouden door de wind
Dus heeft ze die op de grond gezet en schuin omhoog gemikt, maar dus net niet hoog genoeg.
Ik zal straks eens kijken of wat oplichten nog kan helpen.
Wat betreft het kijken naar de camera; daar heb ik er natuurlijk ook een paar van, maar ik vond deze leuk om te tonen
Een reflectiescherm, vreselijk als er wind staat. Dan liever met een softbox op statief, maar toch mooi gedaan. Voor mij mag het gezicht nog wat meer opgelicht worden in de update.
Een reflectiescherm, vreselijk als er wind staat. Dan liever met een softbox op statief, maar toch mooi gedaan. Voor mij mag het gezicht nog wat meer opgelicht worden in de update.
Tijdens een vorige shoot op die locatie was mijn softbox in het water beland, ook door de wind.
En ik had ook geen zin om dat materiaal mee te slepen, is toch een stukje wandelen vanaf de parking.
Comment