Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
contrast
Collapse
X
-
-
Re: contrast
Ik vind dit een mooie foto, Raf, ze trekt aan, er valt heel wat te bekijken. Er is een mooie gelaagdheid strand-water-lucht. De idee (het contrast) is ook best OK.
Een beetje opbouwende kritiek: de parasols mochten wat hoger uitkomen boven de waterlijn, en het hoofd van de mevrouw loopt ook iets te gelijk met de lijn achter haar. M.a.w. ik denk dat het nog beter was geweest als je iets meer door je knieen was gezakt :-)
-
Re: contrast
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Elvenboom Bekijk berichtIk vind dit een mooie foto, Raf, ze trekt aan, er valt heel wat te bekijken. Er is een mooie gelaagdheid strand-water-lucht. De idee (het contrast) is ook best OK.
Een beetje opbouwende kritiek: de parasols mochten wat hoger uitkomen boven de waterlijn, en het hoofd van de mevrouw loopt ook iets te gelijk met de lijn achter haar. M.a.w. ik denk dat het nog beter was geweest als je iets meer door je knieen was gezakt :-)
Je hebt gelijk dat een lager standpunt beter ware geweest. Maar ik wilde eigenlijk er geen fotosessie van maken maar gewoon snel dit tafereel vastleggen. Anders gaat dit snel op voyeurisme lijken en ik vind het steeds een beetje gênant wanneer je armoede of sukkelaars fotografeert. Ik weet dat sommige fotografen zich daar niet aan storen maar ik doe dat niet graag.
Comment
-
Comment