Haar eerste en mijn 2e naaktshoot. Nog op zoek naar hoe een lichaam mooi te sculpteren met schaduwen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Not that shy
Collapse
X
-
[NSFW][Oordeel] Not that shy
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjesLabels: Geen
-
-
Re: Not that shy
Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk berichtPrachtig zeer mooi bewerkt, maar ik zou dat kleine puntje aan rechter borst hebben weg gewerkt. alsook de kleine zichtbaarheid van heup rechts ( calvin ) Voor de rest top plaat.
Mooie pose, mooi model, clair-obscure ten top.
Zijn imperfecties dan niet des mensen?...leeg...
Comment
-
Op dat wit puntje (piercing) had ik eerlijk gezegd niet gelet maar nu je het zegt kan ik er niet meer naast kijken. Haar schoonheidsvlekje naast haar borst heb ik bewust gelaten. Hoort naar mijn mening bij de menselijke schoonheid. Enkel puistjes die toch maar tijdelijk zijn laat ik verdwijnen. Littekens laat ik ook meestel staan want die horen eenmaal bij de persoon. Maar ik versta zeker je reactie. Bedankt aan beiden voor jullie reactie.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtHet gezicht naar de lichtbron gericht is altijd mooi, maar bij deze foto vind ik het gezicht wat te ver naar achteren en boven weggedraaid, ook de ogen, waardoor je bijna alleen maar oogwit ziet.
Comment
-
mooie plaat....de piercing of duidelijk of weg
Comment
-
Ik versta absoluut jullie reacties. Het wit van haar ogen was persoonlijk ook wat mij het meest stoorde maar ik wou toch jullie meningen horen. Bedankt aan iedereen voor jullie reacties.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
Comment