Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een van de zeldzame naaktfoto's waar ik (! : beperkte waarde) een meerwaarde in vind van het naakt zijn.
De houding doet mij nadenken over wat hier uitgebeeld wordt en eigenlijk zie ik hier een spinachtig wezen op de grond. De plaats en hoeken van de armen tov de benen geven me n elk geval dat idee, een beetje ook als een indische godin.
Stiekem vroeg ik me wel af of ze na de opname makkelijk uit die knoop kon geholpen worden (;>)
Mij laat het eerder aan een Passer denken, Daniel zijn werk kennende in een vorige editie doet hij hetzelfde met een grote passer
Voor de geboeide even zoeken kom je zeker op een van die foto's uit en het zoeken waard.
Top beeld Dan
Btw ik heb hem zelfs eens gedraaid en is in elk positie mooi
Mij laat het eerder aan een Passer denken, Daniel zijn werk kennende in een vorige editie doet hij hetzelfde met een grote passer
Voor de geboeide even zoeken kom je zeker op een van die foto's uit en het zoeken waard.
Top beeld Dan
Btw ik heb hem zelfs eens gedraaid en is in elk positie mooi
Schaduwen zijn ook mooi.
Voor mijn persoonlijke smaak valt mij de achtergrond hier wat uit de toon. Had liever wat egaler gezien
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
proficiat met dit prachtig beeld, model en fotograaf hebben er duidelijk aan gewerkt tot de pose TOP was!
lijkt me nog zo makkelijk niet alles exact op zijn plaats te krijgen
Comment