Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Blijkbaar moeilijk beeld aan de reacties te zien
Ik vind hem ook moeilijk, tegen alle regels en logica in, maar in een reeks past hij misschien wel in, maar zo los weet ik het niet goed.
Ik denk (en velen hier vermoed ik) vaak in gekende do's en don'ts bij het kijken naar een foto, maar op tentoonstellingen en in boeken zie ik vaak beelden die tegen die regels inbotsen, soms van grote namen. Van Fleteren zijn boek over Charleroi bijvoorbeeld, daar zitten diverse beelden in die tegen alles indruisen. Dit beeld doet me er wat aan denken.
Blijkbaar moeilijk beeld aan de reacties te zien
Ik vind hem ook moeilijk, tegen alle regels en logica in, maar in een reeks past hij misschien wel in, maar zo los weet ik het niet goed.
Ik denk (en velen hier vermoed ik) vaak in gekende do's en don'ts bij het kijken naar een foto, maar op tentoonstellingen en in boeken zie ik vaak beelden die tegen die regels inbotsen, soms van grote namen. Van Fleteren zijn boek over Charleroi bijvoorbeeld, daar zitten diverse beelden in die tegen alles indruisen. Dit beeld doet me er wat aan denken.
Comment