Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Documentaire straatfotografie. een krachtig beeld. Rechts zou ik het stukje helm van de 4e agent wel wegcroppen.
thx ...dat stukje robocop stoort mij ook...maar croppen dan verlies ik teveel aan de linker zijde.....wegshoppen kan natuurlijk maar .....ik doe straks nog eens poging ;-)
Het is over het algemeen jammer in straatfotografie te merken dat een beeld gemanipuleerd is, het zou nooit opvallen wanneer beide versies niet naast elkaar zouden staan, maar eens je het weet neemt het toch een groot deel van de authenticiteit weg.
Dit soort fotografie hoeft voor mij dan ook helemaal niet perfect te zijn, zolang het 'verhaal' maar overkomt, en daar slaagt dit beeld origineel al met vlag en wimpel in
Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPicturesBekijk bericht
Het is over het algemeen jammer in straatfotografie te merken dat een beeld gemanipuleerd is, het zou nooit opvallen wanneer beide versies niet naast elkaar zouden staan, maar eens je het weet neemt het toch een groot deel van de authenticiteit weg.
Dit soort fotografie hoeft voor mij dan ook helemaal niet perfect te zijn, zolang het 'verhaal' maar overkomt, en daar slaagt dit beeld origineel al met vlag en wimpel in
volledig gelijk...maar had het zelf ook moeilijk met dat storende klepje...eerst had ik dezelfde reactie als jij dat in straatfotografie nu éénmaal niet alles "perfect" kan zijn... maar heb mij dan toch laten verleiden om de aanpassing te doen na de opmerking ... nu vermits ik geen McCullin ben mag ik wel experimenteren ;-)
misschien nog aan het verhaal toevoegen.....hier heb ik voor de eerste keer een stamp gekregen van mijn "vrienden" Robocops....blijkbaar stond ik toch een beetje in de weg voor de troep die aan mijn rugzijde moest passeren :-)
Comment